Zodra je één van onze online escape rooms aankoopt en betaald in de webshop ontvang je direct de inloggegevens. Dit is volledig geautomatiseerd. Zorg er dan ook voor dat je je e-mailadres juist invoert.
Geen mail ontvangen? Bekijk dan even je ongewenste mail en spambox. Ook hier geen mail? Bel (06-27015591 / 06-39891595 ) of mail (support@unsolvedmystery.nl) ons dan. Wij zorgen ervoor dat het in orde komt.
Wanneer er geen instructie mail klaar staat of deze geeft een foutmelding probeer dat het volgende:
- Disappeared: Maak een nieuwe e-mail aan. In de onderwerp regel typ je: welcome en bij het e-mailadres umdeel1@gmail.com. Klik op verstuur. Nu zou het goed moeten zijn.
- CII: Maak een nieuwe e-mail aan. In de onderwerp regel typ je: welcomebackhere en bij het e-mailadres cii@gmail.com. Klik op verstuur. Nu zou het goed moeten zijn.
(De instructies zijn hetzelfde als bij Disappeared. Je kunt het spel starten door Startnu te mailen naar cii@gmail.com) - The Secret Diary: Maak een nieuwe e-mail aan. In de onderwerp regel typ je: welcome en bij het e-mailadres umdeel3@gmail.com. Klik op verstuur. Nu zou het goed moeten zijn.
Werkt het dan nog niet? Bel (06-27015591 / 06-39891595) of mail (support@unsolvedmystery.nl) ons dan. Bellen is sneller 😉
Wanneer je niet naar beneden kunt scrollen in Unsolved Mail, zoom dan je beeldscherm uit.
Als je bijv. gebruik maakt van Chrome, staan er rechts bovenin 3 verticale puntjes. Klik deze aan, je ziet daar “zoom” staan, zet het dan naar 70 / 80% en je zou alles weer moeten kunnen zien.
Het spel is gemaakt om te spelen op een laptop of pc. Kijk je op een telefoon of tablet kan het zijn dat je niet alles ziet of kunt aanklikken. Open deze pagina dan op een pc of laptop.
Het spel is gemaakt om te spelen op een laptop of pc. Kijk je op een telefoon of tablet kan het zijn dat je niet alles ziet of kunt aanklikken. Open deze pagina dan op een pc of laptop.
Tevens kan een verouderde versie van Internet Explorer voor wat ‘problemen’ zorgen, dus bij voorkeur gebruik je een andere browser.
Zelden gebeurd het dat het invoerveld niet meer terugkomt, nadat je een fout antwoord hebt ingevuld en op de link hebt geklikt om terug te keren naar de oorspronkelijke pagina. Dit ligt aan de versie van je browser i.c.m. je versie van je besturingssysteem op je pc of laptop.
De snelste oplossing is om de link naar de pagina te kopiëren in een andere browser (Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari), dan komt het invoerveld weer tevoorschijn.
Ja zeker! Al vele grote groepen en bedrijven zijn je voorgegaan. We delen jullie dan op in teams van ca. 4 personen. Unsolved Mystery is uitermate geschikt om tegelijkertijd met meerdere teams te spelen. Wij kunnen zonder moeite tot 3.000 personen tegelijkertijd laten spelen.
Wil je meer informatie? Kijk op onze grote groepen pagina of bel ons op 06-39891595 en 06-27015591.
Ja zeker! Al vele bedrijven zijn jullie voor gegaan. Unsolved Mystery is uitermate geschikt om tegelijkertijd met meerdere teams te spelen. Wij kunnen zonder moeite tot 3.000 personen tegelijkertijd laten spelen.
Wil je meer informatie? Kijk op onze bedrijven pagina of bel ons op 06-39891595 en 06-27015591.
Soms moet je het antwoord mailen en soms invullen in een invoerveld. Moet je het antwoord niet mailen? Scroll dan nog eens goed naar beneden op de pagina waarop je de puzzel hebt opgelost. Vaak staat het invoerveld onderaan de pagina van de ruimte waar je je in bevindt.
Gebruik voor het spel geen tablet of andere mobiele devices, dan kan het zijn dat het invoerveld wegvalt. Dit kan soms ook het geval zijn bij een verouderde van Internet Explorer, gebruik bij voorkeur een andere browser, bijvoorbeeld Chrome.
Dat betekent dat je niet het juiste antwoord naar de contactpersoon gestuurd hebt. Probeer de puzzel nogmaals te doen, misschien krijg je nu een ander antwoord. Zo niet, raadpleeg de bijbehorende hint pagina.
Let op je spelling, soms is een spellingfoutje de oorzaak van het terugkrijgen van een foutantwoord. Probeer in zo weinig mogelijk woorden te antwoorden en niet in lange zinnen.
Dan moeten we jullie helaas teleurstellen, je hebt waarschijnlijk toch niet het juiste antwoord. Raadpleeg de bijbehorende hint pagina.
Probeer de puzzel nogmaals te doen, misschien krijg je nu een ander antwoord.
Let op je spelling, soms is een spellingfoutje de oorzaak van het terugkrijgen van een foutantwoord. Probeer in zo weinig mogelijk woorden te antwoorden en niet in lange zinnen.
We hebben speciaal aangemaakte hint pagina’s. Raadpleeg deze eerst. Deze vind je onderaan een mail die je hebt ontvangen of soms onderaan de pagina. Vergeet niet naar beneden te scrollen om de link naar de hints te vinden.
Voor elke puzzel zijn meerdere hints aanwezig. Na de hints komt de uitleg van de puzzel, gevolgd door de oplossing. Als je er echt niet meer uitkomt kun je deze oplossing raadplegen, om toch door te kunnen met het spel.
Tijdens het spel mail je alles binnen onze eigen mailomgeving Unsolved Mail, waar je op inlogt met de inlogcode. Je hoeft niet je eigen mailaccount (outlook, g-mail etc…) te gebruiken.
Gebruik bij het inloggen je eigen emailadres en de inlogcode die je ontvangen hebt? Let er hierbij op dat je de code zelf intypt, dus niet kopieert en plakt.
Werkt het dan nog niet, mail (support@unsolvedmystery.nl) of bel (06-39891595 / 06-27015591) ons dan. Bellen is sneller 😉
Nee hoor. Mocht het je niet in één keer lukken, kun je op een andere dag/tijd gewoon weer inloggen met de toegestuurde inlogcode. Je voortgang is opgeslagen en staat in het systeem. Eventuele aangemaakte notities adviseren we wel te bewaren.
- Disappeared duurt gemiddeld 1,5 – 3 uur
- CII duurt gemiddeld 1,5 – 3 uur
- The Secret Diary duurt gemiddeld 1 – 2 uur
- Undercover Heist duurt gemiddeld 1 – 2 uur
We adviseren om met een team van 2 – 4 personen te spelen voor de optimale spelbeleving. Het is niet onmogelijk met meer of minder personen, maar naar onze mening is het het leukst met 2-4 personen. Of je nu met 2 of misschien zelfs 6 personen speelt. Iedereen kan vanaf zijn of haar eigen locatie inloggen met de code die je ontvangt, zodat jullie allemaal in dezelfde inlog omgeving terecht komen.
Ben je met veel meer personen? Deel je dan op in teams, koop meerdere spelcodes aan en let the battle begin.
Ja zeker. Het is natuurlijk heel gezellig om met z’n allen aan tafel te spelen, maar Unsolved Mystery kan ook op afstand met elkaar gespeeld worden. Je kunt ieder vanaf je eigen PC/laptop spelen. Op iedere laptop kan je inloggen met de inlogcode die jullie hebben ontvangen, zodat jullie allen hetzelfde kunnen zien.
Wij adviseren daarbij een videoverbinding op te zetten met bijv. Skype of Zoom. Zo kunnen jullie letterlijk alles met elkaar delen.
Direct na de betaling ontvang je de inloginstructies en de inlogcode. (soms beland dit in je ongewenste mail of spam box, vergeet deze niet te controleren) Vanaf het moment dat je de inlogcode hebt ontvangen kun je inloggen op het tijdstip dat jij wenst.