Veelgestelde vragen2020-12-28T15:07:59+01:00
Wanneer kunnen wij de game starten?2021-11-29T17:26:33+01:00

Direct na de betaling ontvang je de inloginstructies en de inlogcode. (soms beland dit in je ongewenste mail of spam box, vergeet deze niet te controleren) Vanaf het moment dat je de inlogcode hebt ontvangen kun je inloggen op het tijdstip dat jij wenst.

Moeten we bij elkaar in één huis zijn?2020-11-16T13:44:41+01:00

Nee zeker niet zelfs. Je kunt ieder vanaf je eigen PC/laptop spelen. Op iedere laptop kan je inloggen met de inlogcode die jullie hebben ontvangen, zodat jullie allen hetzelfde kunnen zien.

Wij adviseren daarbij een videoverbinding op te zetten met bijv. Skype of Zoom. Zo kunnen jullie letterlijk alles met elkaar delen.

Met hoeveel personen kunnen we spelen?2021-01-19T12:52:10+01:00

We adviseren om met een team van 2 – 4 personen te spelen voor de optimale spelbeleving. Het is niet onmogelijk met meer of minder personen, maar naar onze mening is het het leukst met 2-4 personen. Of je nu met 2 of misschien zelfs 6 personen speelt. Iedereen kan vanaf zijn of haar eigen locatie inloggen met de code die je ontvangt, zodat jullie allemaal in dezelfde inlog omgeving terecht komen.

Ben je met veel meer personen? Deel je dan op in teams, koop meerdere spelcodes aan en let the battle begin.

Hoe lang duurt een Unsolved Mystery?2021-05-25T23:06:02+01:00
  • Disappeared duurt gemiddeld 2 – 4 uur
  • CII duurt gemiddeld 1,5 – 3 uur
  • The Secret Diary duurt gemiddeld 1 – 2 uur
  • Undercover Heist duurt gemiddeld 1 – 2 uur
Moeten we een Unsolved Mystery in 1x uitspelen?2020-11-16T13:44:01+01:00

Nee hoor. Mocht het je niet in één keer lukken, kun je op een andere dag/tijd gewoon weer inloggen met de toegestuurde inlogcode. Je voortgang is opgeslagen en staat in het systeem. Eventuele aangemaakte notities adviseren we wel te bewaren.

Het lukt mij niet om in te loggen, wat nu?2023-12-23T20:50:08+01:00

Gebruik bij het inloggen je eigen emailadres en de inlogcode die je ontvangen hebt? Let er hierbij op dat je de code zelf intypt, dus niet kopieert en plakt.

Werkt het dan nog niet, mail (support@unsolvedmystery.nl) of bel (06-39891595  / 06-27015591) ons dan. Bellen is sneller 😉

Kunnen we Unsolved Mystery ook met het bedrijf spelen?2021-12-07T13:06:04+01:00

Ja zeker! Al vele bedrijven zijn jullie voor gegaan. Unsolved Mystery is uitermate geschikt om tegelijkertijd met meerdere teams te spelen. Wij kunnen zonder moeite tot 3.000 personen tegelijkertijd laten spelen.

Wil je meer informatie? Kijk op onze bedrijven pagina of bel ons op 06-39891595 en 06-27015591.

Is Unsolved Mystery ook geschikt voor grote groepen?2021-12-07T13:06:49+01:00

Ja zeker! Al vele grote groepen en bedrijven zijn je voorgegaan. We delen jullie dan op in teams van ca. 4 personen. Unsolved Mystery is uitermate geschikt om tegelijkertijd met meerdere teams te spelen. Wij kunnen zonder moeite tot 3.000 personen tegelijkertijd laten spelen.

Wil je meer informatie? Kijk op onze grote groepen pagina of bel ons op 06-39891595 en 06-27015591.

Er staat geen instructie / welcome mail klaar of deze geeft een foutmelding, wat nu?2023-12-23T20:48:18+01:00

Wanneer er geen instructie mail klaar staat of deze geeft een foutmelding probeer dat het volgende:

  • Disappeared: Maak een nieuwe e-mail aan. In de onderwerp regel typ je: welcome en bij het e-mailadres umdeel1@gmail.com. Klik op verstuur. Nu zou het goed moeten zijn.
  • CII: Maak een nieuwe e-mail aan. In de onderwerp regel typ je: welcomebackhere en bij het e-mailadres cii@gmail.com. Klik op verstuur. Nu zou het goed moeten zijn.
    (De instructies zijn hetzelfde als bij Disappeared. Je kunt het spel starten door Startnu te mailen naar cii@gmail.com)
  • The Secret Diary: Maak een nieuwe e-mail aan. In de onderwerp regel typ je: welcome en bij het e-mailadres umdeel3@gmail.com. Klik op verstuur. Nu zou het goed moeten zijn.

Werkt het dan nog niet? Bel (06-27015591 / 06-39891595) of mail (support@unsolvedmystery.nl) ons dan. Bellen is sneller 😉

Hoe lang duurt het voordat we de inloggegevens ontvangen?2023-12-23T20:47:21+01:00

Zodra je één van onze online escape rooms aankoopt en betaald in de webshop ontvang je direct de inloggegevens. Dit is volledig geautomatiseerd. Zorg er dan ook voor dat je je e-mailadres juist invoert.

Geen mail ontvangen? Bekijk dan even je ongewenste mail en spambox. Ook hier geen mail? Bel (06-27015591 / 06-39891595 ) of mail (support@unsolvedmystery.nl) ons dan. Wij zorgen ervoor dat het in orde komt.

Titel

Ga naar de bovenkant